Algemene voorwaarden Healthy Pet Club Lidmaatschap CVS (Netherlands) BV handelend onder de naam GVE

Dit document bevat de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op het  lidmaatschap van de Healthy Pet Club, en in het verlengde daarvan de overeenkomst  met CVS (Netherlands) BV, (KvK-nummer: 66762464) hierna: “GVE”. Door invulling en  indiening van uw registratieformulier bevestigt u dat u eigenaar bent van het op uw  registratieformulier vermelde huisdier (of huisdieren) en dat u een overeenkomst  voor het lidmaatschap van de Healthy Pet Club wenst aan te gaan met GVE. U heeft bij het aangaan van de overeenkomst met GVE een exemplaar van deze algemene  voorwaarden ontvangen en bent in de gelegenheid gesteld hiervan kennis te nemen  als gevolg waarvan u zich akkoord verklaart met toepasselijkheid van deze algemene voorwaarden. 

Wij verzoeken u de algemene voorwaarden zorgvuldig door te lezen. Indien u vragen  heeft over de inhoud, verzoeken wij u deze aan GVE voor te leggen voordat u het ingevulde inschrijvingsformulierindient en de overeenkomst met GVE aangaat. 

ARTIKEL 1. HET JAARLIJKSE DIENSTENAANBOD 

Na indiening van uw ingevulde registratieformulier en betaling van de eerste maandelijkse termijn -zoals hierna onder 2 beschreven – heeft u recht op de volgende  Healthy Pet Club-voorzieningen voor het op uw registratieformulier vermelde  huisdier(huisdieren). 

Healthy Pet Club-voorzieningen voor volwassen* kat/hond (niet in combinatie met  andere aanbiedingen): 

  • Primaire vaccinatiecampagne bij aanvang van het lidmaatschap of jaarlijkse  herhalingsvaccinatie (inclusief Besmettelijke Hondenhoest voor honden); 
  • 10% korting op overige vaccinaties;  
  • Jaarlijkse bescherming tegen vlooien, teken en wormen zoals noodzakelijk  geacht

wordt door uw dierenarts; 

  • 10% korting op anti-parasitaire middelen die buiten het schema van de Healthy  Pet Club vallen.  
  • Halfjaarlijkse gezondheidscontrole door een dierenarts of paraveterinair;
  • 20% korting op diervoeding van Royal Canin en Hill’s.  
  • 10% korting op sterilisatie en castratie bij uw hond of kat*; 
  • 10% korting opdehandeling‘gebitsreiniging’ bijuw hond ofkat;
  • 10% korting op in de kliniek uitgevoerde laboratoriumonderzoeken. Korting is  niet geldig bij onderzoeken uitgevoerd bij een extern laboratorium;

10% korting op een selectie levenslange medicatie. Informeer bij uw  dierenkliniek welke medicatie hieronder valt.  

  • 50% korting op chippen en registreren bij de kat; 
  • Nagels knippen door een praktijkmedewerker; 
  • 1 gratis gebitscontrole per jaar 
  • 1 paraveterinair consult per jaar. 

Healthy Pet Club-voorzieningen voor puppy/kitten* (niet in combinatie met andere  aanbiedingen): 

Vanaf het moment dat uw pup of kitten lid is kunt u gebruik maken van alle  bovengenoemde voordelen. Puppy’s en kittens ontvangen gedurende het eerste  levensjaar alle benodigde behandelingen tegen parasieten. De vaccinatie op een jaar  leeftijd zit bij het plan inbegrepen, de 9 en 12 weken vaccinatie zitten niet  inbegrepen bij de Healthy Pet Club maar u ontvangt 10% korting op de vaccinaties. 

Healthy Pet Club-voorzieningen voor konijnen (niet in combinatie met andere  aanbiedingen): 

  • Jaarlijkse vaccinatie Myxo en RHD 1&2 inclusief gezondheidscheck Een halfjaarlijkse gezondheidscheck door een paraveterinair 6 verpakkingen Science Selective voeding 3 kg of Timothy hooi 2 kg Myiasis spray verpakking 
  • Nagels knippen door een praktijkmedewerker 
  • 25% korting op antiparasitica 
  • 10% korting op een gebitscontrole 
  • 10% korting op een gebitsbehandeling 
  • 10% korting op sterilisatie/castratie 
  • 10% korting op laboratorium onderzoek dat plaatsvindt in de kliniek 10% korting op Science Selective voeding naast de inbegrepen verpakkingen 

Healthy Pet Club voorzieningen 

Let op: er bestaat geen terugbetalingsverplichting vanuit GVE ten aanzien van Healthy Pet Club-voorzieningen waar geen gebruik van is gemaakt. U bent zelf  verantwoordelijk voor gebruikmaking van de bovenstaande Healthy Pet Club voorzieningen die zijn verbonden aan uw Healthy Pet Club lidmaatschap. 

 

ARTIKEL 2. BETALING 

  1. U bent aan GVE het op uw registratieformulier vermelde bedrag verschuldigd,  welk bedrag maandelijks bij vooruitbetaling via automatische incasso  verschuldigd is. De eerste betaling dient in contanten of per pin te worden  voldaan in de praktijk ten tijde van indiening van uw registratieformulier. Alle  daaropvolgende betalingen dienen middels automatisch incasso te worden voldaan. Ook is een jaarbetaling middels facturering via de GVE  dierenartspraktijk mogelijk. Daarnaast is het mogelijk dat verschuldigde  maandbedragen worden voldaan via facturen die zijn opgesteld door de  dierenartsenpraktijken van GVE. 
  2. GVE heeft het recht in geval van kostenverhogende omstandigheden  (waaronder bijvoorbeeld maar niet uitsluitend begrepen een bevoegdheid of  verplichting ingevolge de wet of andere regelgeving of zijn oorzaak vindt in een  stijging van de prijs van lonen e.d.) het op uw registratieformulier vermelde  bedrag te verhogen, op voorwaarde dat GVE u daar – ten minste één maand voordatdeprijsverhoging vankracht wordt – van in kennis stelt. Indien u niet akkoord gaat met deze verhoging, kunt u uw lidmaatschap met onmiddellijke ingang  beëindigen middelsschriftelijke opzegging aan GVE binnen twee weken na ontvangst  van de kennisgeving tot prijsverhoging. 
  3. Indien de maandelijkse incasso van de betaling niet mogelijk blijkt, is GVE gerechtigd uw Healthy Pet Club lidmaatschap op te schorten totdat u het achterstallige bedrag  volledig heeft betaald. U kunt in dat geval geen gebruik maken van de voorzieningen  van uw Healthy Pet Club lidmaatschap. Indien de betaling niet binnen 30 dagen alsnog  door u wordt overgemaakt, is GVE gerechtigd uw lidmaatschap te beëindigen in  overeenstemming met artikel 2.4. 
  4. Indien een maandbedrag nog niet is betaald binnen 30 dagen nadat dit verschuldigd  is geworden, mag GVE uw lidmaatschap zonder nadere ingebrekestelling en met  onmiddellijke ingang beëindigen door middel van een aan u gerichte opzegging. Na  afloop van de termijn van 30 dagen bent u naast het openstaande bedrag ook de wettelijke rente en incassokosten verschuldigd. Hier is artikel 3.6 van toepassing,  waarin het tekort nader wordt toegelicht. 
  5. Alle door GVE genoemde en in rekening gebrachte bedragen zijn inclusief BTW. 6. Indien een betaling door u onterecht wordt gestorneerd, worden de extra kosten van  €5,- die hiervoor in rekening worden gebracht aan u doorberekend. 

 

ARTIKEL 3. DUUR EN BEËINDIGING VAN HET HEALTHY PET CLUB LIDMAATSCHAP 

  1. Met uitzondering van de mogelijkheden tot tussentijdse opzegging op grond van het  bepaalde in deze voorwaarden, loopt uw lidmaatschap van de Healthy Pet Club door  totdat u of GVE het Healthy Pet Club lidmaatschap opzegt. Er is een bedenkperiode van 14 dagen vanaf het moment van registratie bij de Healthy  Pet Club, waarbinnen u schriftelijk op kunt zeggen. 
  2. Het Healthy Pet Club lidmaatschap wordt aangegaan voor de duur van tenminste één  jaar, ingaande op de datum zoals vermeld op uw registratieformulier. Er geldt een  bedenkperiode van 14 dagen vanaf het moment van registratie bij de Healthy Pet Club,  waarbinnen u schriftelijk op kunt zeggen. 
  3. Gedurende de looptijd van één jaar kunt u het lidmaatschap, behoudens de  uitzonderingen hierna, niet opzeggen. Het lidmaatschap wordt na afloop van één jaar  automatisch voor onbepaalde tijd verlengd tenzij u het lidmaatschap conform de  bepalingen in dit artikel schriftelijk opzegt. 

 

  1. Vanaf het tweede jaar is het lidmaatschap maandelijks opzegbaar, waarbij opzegging  schriftelijk dient te geschieden met inachtneming van een opzegtermijn van één  maand. Eventuele behandelingen die door u worden afgenomen na afloop van uw  lidmaatschap, worden door GVE tegen de gebruikelijke tarieven bij u in rekening gebracht. Hier is artikel 3.6 van toepassing, waarin het tekort nader wordt toegelicht. 
  2. In geval van overlijden van het op het registratieformulier vermelde huisdier, eindigt het lidmaatschap vanaf de datum van overlijden onder de voorwaarde dat het  lidmaatschap binnen één maand na overlijden schriftelijk door u wordt opgezegd. 
  3. Als u het lidmaatschap op een ander moment beëindigt dan aan het einde van een  lidmaatschapsjaar of als u niet opzegt in overeenstemming met artikel 2.3 en 2.4,  tenzij de reden voor beëindiging te wijten is aan genoemde uitzondering in artikel 3.5  of als we anderszins een wijziging overeenkomen, verrekenen wij het verschil tussen  de van u ontvangen betalingen en een eventueel nog verschuldigd bedrag voor teveel  ontvangen behandeling of diensten die zijn ontvangen in de periode tussen het begin  van het lidmaatschapsjaar en de einddatum van uw contract. Dit staat bekend als het  tekort; betalingen versus ontvangen voordelen. 
  4. In geval van beslaglegging, van (aanvragen van) surséance van betaling of  faillissement(aanvraag), van schuldsanering of een andere omstandigheden waardoor  u niet langer vrijelijk over uw vermogen kunt beschikken, mag GVE het Healthy Pet  Club lidmaatschap terstond en met directe ingang opzeggen, zonder enige verplichting  vanuit haar tot betaling van enige schadevergoeding of schadeloosstelling. Alle  vorderingen van GVE op u zijn in dat geval onmiddellijkopeisbaar. 
  5. GVE kan uw Healthy Pet Club lidmaatschap te allen tijde (ook tijdens de initiële termijn)  met onmiddellijke ingang beëindigen door middel van een aan u gerichte opzegging indien u in strijd handelt met het bepaalde in deze algemene voorwaarden, in het bijzonder niet-nakoming van uw betalingsverplichtingen zoals uiteengezet in artikel 2. 

 

ARTIKEL 4. VOORWAARDEN HEALTHY PET CLUB-LIDMAATSCHAP 

  1. De door GVE en haar medewerkers voorgeschreven medicatie en behandelingen  worden naar beste weten en met de grootst mogelijke zorg uitgevoerd. GVE zal hierbij  zoveel als mogelijk rekening houden met uw wensen maar stelt het belang van het  dier altijd voorop. 
  2. U zorgt ervoor dat alle informatie, waarvan GVE heeft aangegeven dat deze  noodzakelijk zijn (of waarvan u behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn) voor  het uitvoeren van de overeenkomst, tijdig aan GVE wordt verstrekt. Zolang deze  gegevens niet aan GVE zijn doorgegeven, wordt het lidmaatschap opgeschort en kunt  u geen aanspraak maken op de in deze voorwaarden genoemde voordelen. 
  3. GVE is niet aansprakelijk voor de gevolgen van de onjuistheid van de door of namens  u verstrekte informatie. 
  4. De inschrijving aanbiedingen voor kittens en pups kan op elk moment. De vaccinatie op een jaar leeftijd zit inbegrepen bij de Healthy Pet Club. De puppy- en kitten  vaccinaties zitten niet inbegrepen bij de Healthy Pet Club maar u ontvangt 10% korting  op de vaccinaties. De extra ontwormingsbehandeling tot een half jaar leeftijd volgens schema van uw dierenartspraktijk is inbegrepen bij De Healthy Pet Club voor uw pup of kitten. 
  5. Bij het maken van een afspraak voor een behandeling of het kopen van producten  dient u zelf aan de GVE- dierenkliniek te melden dat u lid bent van de Healthy Pet Club.
  6. Uw Healthy Pet Club-lidmaatschap is per dier en niet overdraagbaar. 
  7. Alle kennisgevingen aan GVE op basis van deze overeenkomst dienen schriftelijk te  zijn en verzonden te worden aan [GVE Netherlands BV, Postbus 176, 8300 AD Emmeloord]. 
  8. Indien u ons een e-mailadres heeft gegeven, gaat u ermee akkoord dat u correspondentie via dat email-adres ontvangt. Indien u correspondentie liever per  reguliere post ontvangt, dient u dit schriftelijk kenbaar te maken aan GVE op het hierboven vermelde adres. 
  9. Op deze overeenkomst is Nederlands recht van toepassing. De Rechtbank Midden Nederland isuitsluitend bevoegd omvaneventuele geschillen tussen partijen kennis  te nemen. 

 

ARTIKEL 5. AANSPRAKELIJKHEID 

  1. De door GVE en haar medewerkers voorgeschreven medicatie en behandelingen worden naar beste weten en met de grootst mogelijke zorg uitgevoerd. GVE is, behoudens opzet of 

   grove schuld aan de zijde van GVE, niet aansprakelijk voor: 

  • bij u, uw huisdier of derden ontstane schade die het gevolg is van de verstrekking van onjuiste of onvolledige gegevens of informatie door u aan  GVE, of anderszins het gevolg is van uw handelen of nalaten; 
  • bij u, uw huisdier of derden ontstane schade die het gevolg is van een handelen  of nalaten van door GVE ingeschakelde hulppersonen (werknemers van GVE daaronder niet begrepen) ook indien deze werkzaam zijn bij een met GVE verbonden organisatie; 
  • bij u, uw huisdier of derden ontstane indirecte of gevolgschade. 
  1. Mocht GVE aansprakelijk zijn, dan is deze aansprakelijkheid beperkt tot het bedrag dat de aansprakelijkheidsverzekeraar van GVE daadwerkelijk uitkeert. Indien, om  welke reden dan ook, de aansprakelijkheidsverzekeraar van GVE niet tot uitkering  overgaat – of deschade niet valtonder debetreffende aansprakelijkheidsverzekering -, is de aansprakelijkheid van GVE beperkt tot de jaarlijkse prijs voor uw Healthy Pet  Club lidmaatschap tenzij er sprake is van opzet of grove schuld aan de zijde van GVE. 
  2. De persoonlijke aansprakelijkheid van bij GVE werkzame medewerkers wordt  uitdrukkelijk uitgesloten. Uitsluitend GVE is met inachtneming van de beperkingen  in het onderhavige artikel aansprakelijk voor eventueel bij de uitvoering van de overeenkomst gemaakte fouten. Alle beperkingen ten aanzien van de  aansprakelijkheid van GVE zoals in het onderhavige artikel omschreven, gelden ook  voor de feitelijk uitvoerenden die de behandelingen danwel prestatie ten behoeve  van GVE verrichten. Feitelijk uitvoerenden kunnen op deze bepalingen ook een  beroep doen jegens u. 
  3. GVE aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien tegen het advies van GVE in, u eistdat ertoch bepaalde behandelingen danwel prestaties verricht moet worden. 
  4. GVE kan niet aansprakelijk worden gehouden als haar tekortkoming het gevolg is  van: 
  • arbeidsongeregeldheden bij derden of onder eigen personeel; tekortschieten van hulppersonen; 
  • transportmoeilijkheden; 
  • brand en verlies van te leveren zaken; 
  • maatregelen van enige binnenlandse, buitenlandse of internationale overheid,  zoals importverboden of handelsverboden; 
  • gewelddadige of gewapende acties of 
  • storingen in de energievoorzieningen, communicatieverbindingen of in  apparatuur of programmatuur van GVE
  1. De termijn waarbinnen GVE aansprakelijk kan worden gesteld voor de vastgestelde  schade bedraagt maximaal één (1) jaar, te rekenen vanaf het moment waarop de  verschuldigdheid van de schadevergoeding is komen vast te staan. 

 

ARTIKEL 6. KLACHTEN 

  1. Indien u een klacht heeft die ziet op de uitvoering van uw Healthy Pet Club  lidmaatschap kunt u deze schriftelijk kenbaar maken via [GVE Netherlands BV,  postbus 176, 8300 AD Emmeloord]. GVE zal binnen twee weken na indiening van de  klacht contact met u opnemen en proberen met u tot een oplossing te komen. 
  2. Indien GVE erkent dat zij toerekenbaar tekort is geschoten of dit anderszinstussen partijen komt vast te staan dan heeft de GVE het recht om binnen een redelijke  termijn, nadat u zich op de tekortkoming hebt beroepen, aan u mede te delen dat  zij – voor zover praktisch mogelijk – kosteloos tot herstel c.q. het opnieuw verrichten  van de behandeling dan wel prestatie zal overgaan. GVE zal hierbij in redelijkheid  met uw belangen en dat van uw huisdier rekening houden. 
  3. In dit artikel is onder toerekenbare tekortkoming ook onrechtmatig handelen begrepen. 
  4. Steeds geldt dat GVE in afwijking van het bovenstaande geen afbreuk kan doen aan  de wettelijke dwingendrechtelijke rechten van u als consument. 
  5. Indien de door GVE voorgestelde oplossing niet tot een bevredigend resultaat  leidt, kunt u zich wenden tot GVE. 

 

ARTIKEL 7. OVERMACHT 

  1. GVE is niet gehouden aan haar verplichtingen uit de overeenkomst, als zij daarin  gehinderd wordt als gevolg van een omstandigheid die niet aan haar schuld te  wijten is, en niet volgens de wet, een rechtshandeling of in het verkeer geldende  opvattingen voor haar rekening komt. 
  2. Bij overmacht heeft GVE het recht de overeenkomst te ontbinden zonder dat zij  daarbij verplicht is om een schadevergoeding te betalen.  
  3. Onder overmacht wordt verstaan elke onvoorziene omstandigheid, waardoor de  nakoming van GVE van een verplichting niet kan worden verwacht.  Omstandigheden zoals brand, ongeval, ziekte, pandemie, overheidsmaatregelen,  oproer, oorlog, terroristische aanslagen, belemmeringen door Derden, stremming  vervoer, sabotage, onvoorziene technische complicaties of andere omstandigheden  waarop GVE geen invloed heeft, worden ook als overmacht aangemerkt. 

 

ARTIKEL 8. PERSOONSGEGEVENSBESCHERMING | PRIVACY 

  1. GVE zou u graag op basis van de door u verstrekte gegevens van tijd tot tijd informeren over aanverwante producten die belangrijk zijn voor het welzijn van uw huisdier of mogelijk interessant kunnen zijn voor u als bezitter van een huisdier. Indien u deze informatie wenst te ontvangen, kunt u het vakje op het  

registratieformulier aankruisen. 

  1. GVE verwerkt uw persoonsgegevens doordat u gebruik maakt van onze diensten. Ook  kan het zijn dat u uw persoonsgegevens zelf aan GVE verstrekt. 
  2. Hierondertreft u een overzicht aan van de persoonsgegevens die GVE verwerkt: •   NAW-gegevens; 
  • Geslacht; 
  • Geboortedatum; 
  • Telefoonnummer; 
  • Emailadres en IP-adres; 
  • Overige persoonsgegevens die u actief aan GVE verstrekt, bijvoorbeeld in  correspondentie of telefonisch; 
  • Bankrekeningnummer. 
  1. GVE verwerkt uw persoonsgegevens in het kader van de uitvoering van de  overeenkomst en/of op basis van wettelijke verplichtingen voor de volgende doeleinden: 
  • voldoen van wettelijke verplichtingen; 
  • administratie; 
  • afhandelen van betalingen; 
  • verzenden van nieuwsbrieven en/of reclamefolders; 
  • – u te kunnen bellen of e-mailen indien dit nodig is om onze dienstverlening  uit te kunnen voeren; 
  • u te informeren over wijzigingen van onze diensten en producten; 
  • afleveren en/of verzenden van goederen en diensten. 
  1. GVE bewaart uw persoonsgegevens niet langer dan strikt nodig is om de doeleinden  te realiseren, waarvoor uw gegevens worden verzameld. GVE hanteert de volgende  bewaartermijn voor de betreffende persoonsgegevens: gedurende de looptijd van  het lidmaatschap aan de HPC. Het gaat hierbij om de volgende gegevens: 
  • NAW-gegevens 
  • Geslacht 
  • Geboortedatum 
  • Telefoonnummer 
  • Emailadres en IP-adres 
  • Overige persoonsgegevens die u actief aan GVE verstrekt, bijvoorbeeld in  correspondentie of telefonisch 
  • Gegevens over uw activiteiten op de website van GVE 
  • Bankrekeningnummer 
  1. GVE deelt uw persoonsgegevens met verschillende derden als dit noodzakelijk is  voor het uitvoeren van de overeenkomst en/of om te voldoen aan een eventuele  wettelijke verplichting. Met bedrijven die uw persoonsgegevens in onze opdracht  verwerken sluit GVE een verwerkersovereenkomst om te zorgen voor eenzelfde  niveau van beveiliging en vertrouwelijkheid van uw persoonsgegevens. GVE blijft  verantwoordelijk voor deze verwerkingen. 
  2. U heeft het recht om uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te  verwijderen. Daarnaast heet u het recht om uw eventuele toestemming voor de  gegevensverwerking in te trekken of bezwaar te maken tegen de verwerking van uw  persoonsgegevens door GVE. Daarnaast heeft u het recht op  gegevensoverdraagbaarheid. Dit betekent dat u bij GVE een verzoek kunt indienen  om de persoonsgegevens dieGVE van u heeft in een computerbestand naar u of een  ander, door u genoemd bedrijf of organisatie, te sturen. U kunt een verzoek tot  inzage, correctie, verwijdering, gegevensoverdraging van uw persoonsgegevens of  verzoek tot intrekking van uw toestemming of bezwaar op de verwerking van uw  persoonsgegevens sturen naar GVE via healthypetclub@gvevets.com of uw  dierenkliniek. Om er zeker van te zijn dat het verzoek door u is gedaan, vraagt GVE u een kopie van uw identiteitsbewijs met het verzoek mee te sturen. Maak in deze  kopie uw pasfoto, MRZ (machine readable zone, de strook met nummers onderaan  het paspoort), paspoortnummer en BSN- nummer zwart danwel onleesbaar. Dit ter  bescherming van uw privacy. GVE zal zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen een  maand op uw verzoek reageren.GVEwijstu ertevensop datu demogelijkheid heeft om een klacht bij de Autoriteit Persoonsgegevens – de Nederlandse toezichthouder  – in tedienen. 
  3. GVE vindt het belangrijk om uw persoonsgegevens zo goed mogelijk te beschermen.  Daarom heeft GVE passende technische en organisatorische maatregelen getroffen  om misbruik, verlies, onbevoegde toegang, ongewenste openbaarmaking en  ongeoorloofde wijziging van uw persoonsgegevens tegen te gaan. GVE zal haar  medewerkers en in te schakelen derden inlichten over het vertrouwelijke karakter  van de persoonsgegevens. 
  4. U bent verplicht om wijzigingen in uw contact- en persoonsgegevens tijdig aan  GVE door te geven. GVE is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van het niet  (tijdig) doorgeven van dergelijke wijzigingen. 

 

ARTIKEL 9. INTELLECTUEEL EIGENDOM  

  1. GVE behoudt zich de rechten en bevoegdheden voor die haar toekomen op grond  van de 

     wetten die betrekking hebben op intellectueel eigendom.  

 

ARTIKEL 10. OVERIGE BEPALINGEN 

  1. Als één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden op enig moment  geheel of gedeeltelijk nietig is/zijn of vernietigd mocht(en) worden, dan blijft het  overige in deze algemene voorwaarden bepaalde volledig van toepassing. 
  2. Als er van deze algemene voorwaarden wordt afgeweken, dan moeten deze  afwijkingen schriftelijk tussen GVE en u zijn vastgelegd. 
  3. Als en voor zover een goede uitvoering van de Overeenkomst dit vereist, heeft  GVE het recht om derden in te schakelen. 
  4. GVE kan niet aan haar registratieformulier en de daarop vermelde zaken worden  gehouden, als u, naar termen van redelijkheid en billijkheid en in het  maatschappelijk verkeer gangbare opvattingen, had behoren te begrijpen dat het  registratieformulier, dan wel een onderdeel daarvan, een kennelijke vergissing of  verschrijving bevat(te).